Får väl skriva ett inlägg då

om mitt roliga liv.

just nu är jag inne i nån deppfas. Drygt är det eftersom jag aldrig brukar vara det och blir irr på alla som går och deppar hela tiden men allt kan inte vara på topp jämt heller.

Jag vet inte varför jag har den här perioden nu. Jag är trött på min tillvaro helt enkelt. Egentligen borde jag vara glad som har ett jobb när så många blir uppsagda.

Det är väl inte det heller. Jag är glad att jag har ett jobb, det jag är mindre glad över är att mitt liv ser likadant ut dag in och dag ut.

Vaknar
Gör ingenting
Åker och jobbar
Kommer hem och gör ingenting
Somnar

Sen blir det ny dag och samma visa.

Hinner aldrig träffa nån för när dom jobbar är jag ledig sen slutar dom och då är det dags för mig att åka till jobbet. Nej, h o p p a s att jag får sommarjobbet på ikea. Blir less när dagarna ser likadant ut varje dag. På ikea vet man inte vad dagen har att erbjuda. Det gillar jag!

Pengar och räkningar är jag också mindre glad över. Nu ska jag inte klaga över det heller eftersom jag inte har en hyra och en massa mat att betala när jag fortfarande bor hemma. Men det duger med 700 till tandläkaren och 800 i bilskatt, 150 till doktorn också eftersom jag åkte på urinvägsinfektion på vägen hem från Turkiet. Istanbuls flygplats är inte att leka med. Iskall!

Och sen kanske mycket spelar in att jag inte ens vill vara i det här kalla och fula landet. Menmen, det blir en ny resa till turkiet i juli. JAG LÄNGTAR!

Nu blev det långt och säkert lite luddigt eftersom jag är så trött på allt men endå vill vara glad, hoppas ni orkar läsa. Nu ska jag hoppa i säng. Men några bilder ska ni få först tänkte jag från turkiet:

Här har vi åkt till Afyon (40 mil från Alanya) för att hälsa på Ibrahims moster och kusin.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0