29/5

10:15 Hejhopp

Idag ska jag till sjukhuset och det innebär ÄNNU EN JÄVLA RÄKNING därifrån. Ska ta en massa prover och kolla hur mycket allergisk jag är mot nötter och sen ska dom besluta om det räcker att jag har dom här medicinerna som jag kan ta om jag känner av symptomen eller om jag ska ha med mig SPRUTOR?!?! och ta dom själv. Aldrig i livet säger jag bara! Nu ska jag få i mig lite frukost så jag inte svimmar när dom ska ta proverna, usch tycker inte om sprutor!

Hej igen

Fick veta på sjukhuset att om man bara tar prover så kostar det ingenting! :D Och jag förstår inte hur jag kan vara så rädd för sprutor, det gör inte ont ju. Men det är nog som sjuksköterskan sa att själva känslan att det är någonting inne i ens kropp, inne i blodådran som inte ska vara där. Jag och Kim ska snart gå och släppa vild djuret i rinken så han får springa av sig lite. Det behövs nog!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0