28/5

10:58 Godmorgon!

Nu är jag klar för dagen, ska bara stoppa i mig lite mat. Tänkte göra kycklingsallad. Gottie! Sen ska jag åka till syster med en påse hon glömde i min bil igår med godis i!! efter deras dagskryssning. Kanske ska käka upp det istället ;)

Åkte till Mika igår när hon slutade sitt jobb, vi fixade våra pärmar. Nu kan inte mamma gnälla mer på mig om mina räkningar och lönespecar som är hullerombuller för nu sitter dom så fint i pärmen så ojojoj. Känns skönt att jag fått det gjort.

22:23 (åh jag missade 22:22) God kväll.

Har nyss kommit hem från jobbet och har redan hunnit smällt i mig lite pizza, två glassar (en tredje på väg) och lite cola. Mumsi! På jobbet gick det bra, jag sålde 13 men besviken blev jag när coachen istället för shayan lovade tårta igår OCH IDAG för dom som inte jobbade igår. Men inte fick vi nå tårta eller OCH då undrar jag har inte hans mamma lärt honom att man inte ska ljuga? ELLER har hon inte lärt honom att man håller det man lovar? Det har iallafall min mamma lärt mig. :}

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0