GRATTIS SYSTER 8 ÅR


ELLER VAR DET 18?

Det var inte länge sen jag själv fyllde 18 känns det som och då var det någon som sa "åh, jag vill också bli 18, det är två år dit". Dom två åren gick fort lär jag säga. Själv blir jag 20 om lite mer än en månad.

oj nu är kl 22.22 MÅSTE ÖNSKAAAA MIG NÅTT.

så..

Idag traskade jag hem till syster och hjälpte henne med att baka muffins, mina muffins blev bäst. Dom rann inte ut över hela plåten...

Tog bussen till jobbet och sålde iväg Telia mobil familj till 8 glada kunder.. Mycket bra och snäll som jag är gick jag ut med Rambo när jag kom hem. Som tack för det höll jag på att dö när jag skulle öppna dörren till mitt rum för dör stod

dadadaaaaa

ETT MONSTER




NATTTIII




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0