FREDAG IDAG (IGEN) OCH JAG ÄR SJUK?

VAKNADE ALDELES NYSS OCH DET KLIAR I HALSEN OCH SNORIG ÄR JAG.

KUL? Jag som tänkte jobba imon också, får se hur jag mår senare. Hoppas på bättre, jaja, det gör väl alla när man är sjuk jag vet. Mamma ska få springa ner och köpa en massa apelsiner och juice åt mig sen, då blir jag nog bättre.

Vad händer ikväll? Mikas karl ska spela hokey med Ovaco ( stavas? :) ) mot Sandvik. Kanske man skulle gått på den, men då beror det på vilken tid. Jag slutar ju åtta. Annars är det ju letsdance också, om man kanske skulle ta det lite lugnt och bara mysa framför tvn. Aja, det återstår att se.

Nej, om man skulle gå och göra lite frukost och fräscha upp sig lite kanske. Lika bra det, så känner jag mig inte lika sjuk och äcklig..

Jag vill ha deklarationspapprena ( stavas så va? ). Någon som vet när dom kommer?!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0