ÄNNU EN DAG HAR GÅTT

ELLER NEJ, SPRUNGIT IVÄG HAR DEN GJORT!


Det gick bra på jobbet idag även fast det alltid känns som att det går skit. Jag vill ju ha ett JA på alla samtal..FÖR STORA KRAAAV...

Iallafall så tog jag en kvällspromenad med Rambo när jag kom hem och sen tröck jag i mig fyra sockerkaksbitar när jag kom in..dom satt fint vill jag lova!

Nej nu ska jag lägga mig i sängen och mysa med min "snuttefilt" och kolla på CSI. Jag borde verkligen säga åt någon att knäppa ett kort på mig när jag sover... Jag har verkligen blivit ett litet barn, ligger där med Ibrahims tröjja över mig och lappen som man hänger upp den med har jag runt fingret. MYYYYS! och jag sover så skönt. <3


Kommentarer
Postat av: petra

som min matilda och hennes snutt hahahaha

2009-03-11 @ 08:10:49
Postat av: MEE

Hahaha ja nu förstår jag henne, man sover så skönt!

2009-03-11 @ 10:54:21
URL: http://pisslisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0