9/6 Skattepengarna

11:46 Godmorgon, är så trött nu förtiden. Jag tror att jag håller på att bli sjuk.

Inatt drömde jag att jag, min syster Sandra, Mikaela och hennes syster Angelica satt i en julgranskula med en liten öppning. Vi skulle åka i en fors hem igen, för vi hade varit i en annan värld. På något konstigt vis åkte vi mot strömmen och när vi nästan var framme så började vi åka bakåt igen med strömmen. Jag hann hoppa ur och började helt plötsligt skaka på mitt täcke? och då ramlade julgranskulan ut där med dom och sen stod vi där och bara skrattade! OKEJ?!? Samma dröm drömde jag för någon natt sen men då var det med pappa och min bror Kim. Och vi var så små och gulliga som fick plats i den där julgranskulan, ni kan ju tänka hur pipiga våra röster var.

Nu ska jag lägga mig och kika på tv och käka lite frukost. Vi hörs kanske senare.

14:41 Blev inge tv, jag började städa rummet istället.

Nu är rummet som nytt igen, rent och fräscht. Luktar jävligt gott gör det också och lukten från ljusen har kommit fram igen när allt damm försvann. haha. Duschade nyss håret i iskallt vatten, det är så skönt och uppfriskande så jag vet inte vad. :) Nej, nu måste jag gå och göra mig helt klar så det bara är att dra till jobbet sen. Måste ringa mamma och be henne köpa nå mat med sig hem så jag hinner äta innan.

22:55 Godnatt

På jobbet gick det bra, jag sålde 14 men det bästa är att jag har fått skattepengarna! wiiihooo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0