5/6

13:47 Fredag

Har nyss varit på sätrakrog med min kusin och käkat en kebabrulle. Är proppmätt nu kan jag lova. Idag blir det jobb igen och jag ska börja gå till bussen om en halvtimme. Jag och Maria satt och räknade ut igår hur många vi sålt från måndag - torsdag och då har jag sålt 20 st mer än mål. Det är bra! Nej, nu måste jag bädda sängen och plocka in alla kläder som jag testat nu på morgonen.

14:18 hoho

Ändrade planer. Jag ska ta bussen till resecentrum och det är inte för att jag är slö utan för att det är så jävla kallt!! Och mina händer klarar inte av kyla har jag märkt för så fort det blir lite kallt torkar dom ut som två små russin. Men som tur är har jag ju köpt bodybutter, med olivolja i för er som är intresserade. Den hjälper! och jag har nyss smetat på kanske lite för mycket till och med men det gör inte så mkt för det luktar så gott. Mmmmm!












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0