3/6

10:51 Godmorgon

Dom två senaste nätterna har jag drömt konstiga saker. Och när jag vaknar kommer jag ihåg allt, det är inte ofta jag brukar göra det. Som inatt drömde jag att det var vinter. Jag, pappa, sandra, kim och tony åkte i våran lilla bil och det var kolsvart ute. Jag kör och vi möter en polisbil när jag kör lite för fort. Vi hade tur för den vände inte, sen svänger jag in på en gata och där står polisen igen. Får gå dit och jag har 24 promille i mig och i drömmen så var det inte mycket men det var tillräckligt, så jag hade kört rattfull. Men dom tog inte in mig istället sa dom, kör lugnt nu och du måste gå till doktorn och titta ditt artikelnummer på dina naglar. Så vi gick och då ringde hon mig och sa det igen "glöm inte att titta artikelnumret på dina naglar" ?!!?! haha herregud. Iallafall så tog vi inte bilen. Sandra började springa och skrek "följ efter mig". Sen vaknade jag.

Igår drömde jag att jag hade gjort en tatuering, skinnet var typ lite vikt över och tatueringen var jätte, jätte liten. Man såg den knappt. Iallafall blev jag och några till i drömmen jagad i ett jätte stort hus av några som skulle döda mig för jag hade den tatueringen. I slutet av drömmen satt vi lugnt och fikade på tomten medan dom som ville döda mig sprang och letade. Tillslut kom dom och då bet jag loss tatueringen och dom lät mig leva?!?! Vad är det här för konstiga drömmar?

23:31 Konstigt väder det har varit idag.

När jag gick till bussen sken solen och när jag kom till agavägen började det regna sen blev det fint när jag kom till rese och när bussen kom började det regna sen när vi hade kommit en bit på vägen började det hagla?! Det är liksom juni. När vi kom till hofors blev det sol och på rasten var det regn när vi satt på bussen hem då var det blå himmel igen. IMON FÅR DET FAN VARA SOL IALLAFALL!

Gick segt på jobbet idag. Men slutade iallafall med att jag sålde 11 st och det är inte helt fyskam. Föresten det är inte ett dugg fy skam när målet är 8. men eftersom jag brukar sälja mer så känns det inge bra fast att det egentligen ska göra det. Det är nog bra att jag får känna på dom här dagarna också. Nu ska jag mysa ner mig i sängen med min tesbi (som jag glömde hemma idag, därför det gick segt) och ibos tröja. ♥ Hörs imon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0