18/6 - 19/6 Midsommar

13:25 Hejsvejs, hatar det här jävla skitvädret. GE MIG SOL!

Orkade inte skriva igår så kan berätta lite vad vi gjorde igår nu istället. På morgonen åkte vi in till gävle och fixade lite. Jag skulle ha jobbat efter det men var så förkyld och så hade jag lite feber så jag sjukanmälde mig. Istället låg jag och Mika i hennes soffa som två trötta halvdöda små varelser med otroligt mycket ilningar i tänderna båda två. Sammanträffande. haha.

Idag ska jag äta med Mika och Mathias hos Mikas mamma, det ska bli mysigt. Jag har köpt rostbiff, potatissallad och det viktigaste, Vitöksklyftor! Mums. Sen ska vi ta en taxi in till Årsuna där det blir fest. Länge sen man festade nu så det ska bli kul. Har målat naglarna och ska snart sätta på någon blomma tänkte jag sen ska jag ta en liten dusch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0