14/6

11:26 Godmorgon

Var uppe ganska sent igår och innan vi somnade pratade vi om myror säger Angelica och jag kommer inte ihåg det. Jag hade sagt nått "undra vad som händer om en myra...?". Sen minns inte hon heller. Hon hade frågat "Helle, pratade vi nyss om myror?" Det minns jag inte heller men att hon sa "jag räddade en myra en gång" minns jag. ojojoj! Nu ska Angelica hämta bilen sen ska vi åka till Gävle och efter det ska vi till Mikaela. hihi.

Justja, igår var vi till Örebro. Vi var på en arbetsintervju för jobb på Robin hood latino club, den största klubben i Alanya. Antagligen har vi jobb om vi vill. Men jag är väldigt osäker till det där. Tänker på pengar och att jag hellre åker dit en månad sen och är med Ibo när han har ledigt än att åka dit nu och inte ha tid för varandra och sen kan jag inte åka i okt-nov för då har jag inte tillräckligt med pengar.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0