13/6

00:51 Godnatt

Jag ska nog inte till Turkiet i Juli, känns så onödigt att åka dit när jag endå bara kommer kunna träffa Ibo på nätterna och inte nog med det så är det dyrast i Juli. Så vi pratade lite om det där och då är det bättre att jag tar dom pengarna och så stannar i en månad istället för tre veckor som jag tänkte göra när säsongen är slut. Jag kommer troligtvis hinna dö innan. Nej, men bara jag bokar flygbiljetterna så kan jag börja räkna ner dagarna, Ibo bara skratta när jag sa det. Men sen är ju han kille och förstår inte sånt där.

Jag och Angelica har väl inte gjort så många knop sen hon kom. På jobbet gick det lite mindre bra än vad det har gjort resten av den här veckan. Sålde 9 och vet ni?! Jag pratade med en man som hade bråttom för han skulle på finalen till talang. Jag sa till Maria att jag pratat med en av talangerna men hon trodde mig inte, hon sa bara "han skulle väl bara titta fattaru väl?". HAHA på dig Maria, men jag pratade faktiskt med en talang och han vann hela skiten dessutom. ;) Eftersom han hade bråttom hann vi inte göra någon inspelning men han ville ha det nya SJ kortet så på måndag ska jag satt han på personlig så på måndag ska jag ringa och säga grattis har jag tänkt mig. Och apropå ingenting lyssna vi på musik medans vi ringde och jag ville låna hem skivan och ta låtarna men självklart tänkte Shayan samma sak. Jag kan ju ta skivan på måndag tänkte vi då men han ska ju iväg två veckor nu så jag får väl vänta dååååÅ!

Nu ska jag kika på lite flygresor och eftersom det inte är säsong blir det väl en massa mellan landningar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0