6/7 - 9/7

22:02 Ja vad har hänt nu då sen sist?
jobb, jobb, jobb

i måndags var jag ledig från ikea men jobbade på vendator.

i tisdags jobbade jag på ikea 6-13.30 sen på vendator på kvällen. Helt slut. Jag tog bort några pass för jag känner att det blir för mycket. jag lånade hem en skiva för jag vill!! ha låtarna som är på den. Men när jag kom hem gick det inte att kopiera låtarna till datorn för då funkade dom inte eftersom det är något konstigt format ?! Så nu har vi ett problem. Jag skulle kunna ta skivan och låtsas som att den är borta men Shayan vill också ha låtarna och jag lovade att bränna en skiva och han sa att han också tänkte sno den. Vi får slåss om saken?! :-)

igår jobbade jag 12-20.20 på ikea och för en gångs skull blev det inte längre.

idag skulle jag jobba 6-13.30 men började 7.20 (för man måste ha en viss sömn mellan passen) och stannade i kassan till 17.00 för där var det kaos.

kan ju lika bra skriva om vad som händer imorgon också slipper jag tänka på den dagen nästa gång jag känner för att skriva. imon har jag tagit åt mig att jobba från 9-15. Ska hjälpa till att tvätta bollarna i info och på kvällen återstår det att se vad som händer. Nu blir mika glad för att jag äntligen skrev lite.

föresten, jag hatar! den där jävla regeln om att man inte får ladda ner musik!! jag vill ha en massa låtar och det kommer sluta med att jag köper skivorna snart och det hade varit så mycket enklare och billigare att bara klicka lite och sen ha dom på datorn. mors!
___________________________



NU är det ju såhär va att jag ska ju inte stå och tvätta bollorna för hand. Vi har ju kanske en maskin som gör det åt oss kär du.


okej, jag har inget svar på den frågan. hahah, jag vet faktiskt inte vad jag ska göra där? :s jag bara gör vad min chef säger till mig.

herregud vad vuxet det lät att skriva chef men det kändes bra, hoppas jag får säga det länge. HOPPAS jag får en tjänst när sommarjobbet tar slut.

Kommentarer
Postat av: Mika

Mors! HAHA. Ja nog fan skulle de bli billigare allt. Men med din lön som komma skall genom att tvätta snoriga bollar få har du råd att köpa skivor. HAHAHA. Tvätta bollarna på Ikea.! USCH. Snusk!

2009-07-09 @ 22:04:35
Postat av: miikisssspikiiiss

jaaa men lilla gumman, om ni har en maskin varför ska du då vara där och hjälpa till? HA! Du vill ju inte bara erkänna ditt pinsamma yrke! Skämms på dig! Tvi!

2009-07-09 @ 22:16:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0