28/6 - 1/7

22:48 Hej nu var det någon dag sen.

Har varken lust eller ork att sitta och skriva om mina dagar när det inte händer något. Vaknar, jobbar, kommer hem, somnar. Så ser mina dagar ut just nu och jag kan inte säga annat än att jag gillar det. Jag kanske är knäpp men jag älskar att jobba. Jag mår bra av det. Imon skulle jag vart ledig men tog åt mig 12.00-20.20. Pengar!

Efter jobbet idag skulle jag och thomas bada hundarna. men den fjanten tyckte tydligen det var roligare att festa så jag tog med mig rambo och drog till hedåsen med Mikaela istället så han fick bada lite. Helt tokig blev han och grinade och gnällde när vi skulle åka hem. Han är väl i någon hundtrotsålder tror jag. Snart kommer mami och papi hem med mc donalds mat. MUUUUMSI!

Jag hoppas att resorna till turkiet går ner i augusti när skolorna börjar får då blir det nog en resa dit! :D

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0