2/7 - 5/7

och ingenting har hänt dom dagarna. eller jo det har det visste men är för trött för att tänka. Vi gör ett försök.

på torsdag skulle jag vara ledig men jobbade endå (som vanligt med andra ord), i fredags kollade jag på film med trevligt sällskap och igår blev det fest i gävle för hela slanten med Mika och Sandra. Idag har jag jobbat och just nu känner jag mig som en zombie, det kanske har lite att göra med att jag sovit tolv timmar sammanlagt den här helgen. Tänkte det skulle bli tidig kväller ikväll men då går mamma ner på ica och köper godis. Måste vara uppe och äta lite. Tur jag är ledig från ikea imon. SÖÖMN!

pappa satte nyss ut våran gamla husvagn på blocket och jag skämtar inte när jag säger att det är minst 10 st som ringt nu efter varandra. Han hinner bara lägga på så ringer det igen. Haha, dom får bråka om saken.

hejsvejs

PS. ikea stänger kl åtta på vardagar och sex på helger. Varför ställer man sig då i en kassa med hundra överfulla vagnar fem i åtta eller sex? och dessutom har en varuhusorder på det som man måste åka och hämta?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0