16/7 igen

18:22 jag och thomas har en framtid ihop:

THOMAS! säger:

fast jag är ju cool som laddar hem!


Helene - säger:

gör du? då kan du ladda hem låtar till mig


THOMAS! säger:

haha nää


Helene - säger:

mäh
vi kan dela cell om du åker dit


THOMAS! säger:

grr

hahaha

åker in på 8 år

förstår du vad jag hade hatat dig när vi kommer ut? hahaha


Helene - säger:

haha ;P nej du hade älskat mig så mkt, och tänk vad många barn vi skulle ha


THOMAS! säger:

hahahah


Helene - säger:

minst åtta iallafall

haha


THOMAS! säger:

jafan

gör ett direkt när vi kommer in i cellen


Helene - säger:

när vi kommer ut har vi ett helt fotbollslag

jaa


THOMAS! säger:

mmm ! så blir dom proffs

så blir vi miljonärer


Helene - säger:

jaa det är klart

haha jaa


THOMAS! säger:

vad bra

men då lär jag ladda hem allt som finns på internet nu, så ser dom mig och haffar mig

och det var du som tvinga mig säge rjag


Helene - säger:

haha gört


Kommentarer
Postat av: Anonym

men kommentera jävla tråkmåns

2009-08-23 @ 12:55:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0