EN BOMB I VÄSKAN?

Jag tänker ta med mig min dvd till turkiet, så vi kan kika på filmer som även jag förstår. Men papi kom nyss och sa att dom säkert kommer tro att jag har en bomb i väskan?! Så jag letade upp numret och ringde till arlanda


"så länge den inte har nå vassa kanter som ser ut som vapenliknande så går det bra, och det har jag svårt att tro att en dvd har"

Så nu är det bara att packa ner den. Systeryster kommer snart och hämtar upp mig. Vi ska sola, vet dock inte om det är sån bra idé eftersom jag är snorig och det kliar i halsen så snart blir jag tokig! Ska nog in på apoteket och köpa nässpray också. Både vanligt och för Pollen. :/

2 dagar kvar nu, fattar ni? TVÅ DAGAAAR! ♥
Vi ska nog bo på samma ställe som sist, MYYYYS!

 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0