i dont know what to write

vi vann, skit bra är vi. var typ vi och 10 till. blev en känsla av att man satt i en replokal. är hemma hos mika nu, har hyrt en plats här på hennes soffa. imon blir det körlektion, ska träna på lite saker som jag gjorde fel på imorse på lilla uppkörningen. typ jävla slarvfel... eller igår var det ju. ny dag nu och det innebär SEXTON dagar kvar. sick! men otroligt jävla skönt.

antar att den som kommenterade det förra inlägget med "uppdatera mera" eller nå sånt var min syster. jag kan ju inte uppdatera mer än vad jag sitter vid datorn. idag har jag jobbat till kvart över åtta sen blev det raka vägen till kharma..

ne, nu ska jag ta plats i mikas soffa. GODNATT!

Kommentarer
Postat av: Sandy

du gissade rätt pelle! :D det var jag.. nej men du kan uppdatera oftare ändå. När du väl sitter vid datorn. för då gör du ändå samma saker OM OCH OM igen. :D ps. jag älskar dig ds. HAHAHAHAHAHAHA

2008-12-11 @ 11:22:45
URL: http://swinberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0