chips och trocadero <3

det blev ingen solning med mikaela, hon hade stängning så jag åkte dit med mamma och syster istället. vi testade det nya stället eftersom princess var stängt. det är så avslappnade och skönt att sola så jag somnade tillochmed när jag låg där. men jag behövde verkligen slappna av, är så stressad över allt nu fast att jag har tid på mig..

gick nyss och kissade, drog ner byxorna och satte mig... på locket. dags för sängen nu tror jag. tur att jag inte hann börja kissa. det skulle vart nått det va?

nej men om jag skulle prova ringa angelica, hon sitter ju aldrig mer vid datorn så det blir inte lika ofta vi pratar. hon har nog skaffat sig ett liv, undra bara när jag ska göra det?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0