Gårdagen - ska aldrig med äta nötter

Man lär sig nått nytt varje dag sägs det. Igår fick jag lära mig en ny sak!
Ät aldrig mer nötter.

Blev ett ganska långt inlägg, hoppas ni orkar er igenom det.

Jag gick ner till syster igår för att vi som sagt i det förra inlägget skulle knäppa lite kort. Några kort blev det, men eftersom en gammal tant stod i fönstret och titta tyckte jag inte det var så kul. Stannade kvar hos sandra och väntade på Angelica istället för att åka till syster nr 2.

Vid sju ringde Angelica och hon var utanför, gick ut och i bilen hade hon pistage nötter som jag började äta av, inge mer med det. Vi åkte vidare och köpte kebabrulle/bröd och åkte hem för att stress äta för vi hade lovat att hämta systers kompis i gävle kvart i nio.

Lite efter åtta börjar det klia i ögonen så jag tvättar bort mitt smink och sen jag kan aldrig låta bli att klia så ögonen svällde upp som två pingisbollar. Vi måste fixa en pollen spruta sa jag till mamma sen började jag svälla upp i munnen så vi åkte upp på familjeläkarjouren. Men där var det ju stängt och det kunde man ha räknat ut med lilltån. Vi tanka i bilen för vi tänkte åka in till gävle men då började det svälla runt till öronen och jag började få svårt att andas och började hosta. Vi åkte hem och mamma ringde ambulans. Dom kom fort.

I ambulansen fick jag en spruta i benet och dom började kolla blodtryck och allt sånt. Fick kortisonvatten som jag svalde ner och sen kom värken i magen. Som mensvärk fast 1000 gånger värre, kramper var det nog eftersom jag inte fick tillräckligt med syre ner i magen. Visste inte vad jag skulle göra. Iallafall kom vi in och vägen in var nog den längsta vägen till gävle jag någonsin åkt. Fick ett sånt där "flygplan" på handen och lite tabletter och sen fick jag ligga där i lite mer än en timme och bara vänta.

Doktorn skrev ut en massa mediciner, två av dom ska jag äta nu i 4 och 7 dagar. den tredje  var kortison tabletter som jag ska ha med mig i väskan utifall jag känner dom här symptomen igen.

Kommentarer
Postat av: MikkkkkkkkkkkkA

Ja men det kunde man ju ha räknat ur med lilltån! HAHA. DU ÄR SÅ STÖRD!

2009-05-17 @ 09:41:14
Postat av: JAG

nu förstår jag inte riktigt :P

2009-05-17 @ 10:52:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0