Försöker hålla mig sysselsatt

La mig nyss i ett bad och tog bort gammalt nagellack. Har nyss målat på nytt, guldigt! Tänkte sätta på någon blomma också sen blir det fin fint.

Tänkte att jag skulle gå till syster sen och knäppa lite kort men det blåser ju så fruktansvärt. Lite tråkigt tycker jag. Så jag får väl se vad jag ska hitta på.

Hoppas dom ringer från ikea idag. Jag ringde dit igår och då skulle hon ringa upp idag. Verkar som att ingen har tagit hand om min ansökan. Lyckat! så nu vet jag inte hur det blir med det heller.

Imon kommer Angelica ner och jag vill grilla. Kanske man ska dra ihop ett litet gäng och grilla på lördagen OM det är fint väder vill säga. Skulle vara mysigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0