27/5

09:22 Uppe med tuppen!

Hoppade i ett bad när jag vaknade, testade min nya duscholja som jag köpte eftersom jag är så torr på kroppen. Sen smörjde jag in mig i min body butter med olivolja som jag också köpte för det. Så nu är jag klar för dagen. Ska in till gävle med Sändy halv tolv och kika lite. Men nu ska jag ner på ica och hämta ut mitt hm paket som har kommit. :) hoppas allt passar! Måste ner och byta nosgrimman till Rambo också, men det tar jag innan jag går till bussen.
____________

10:56 Tänker ta bilen till resecentrum och jag vill åka nu men då får jag vänta så länge där och vädret är ju inte det bästa om jag får säga det själv. Kläderna satt bra. Men ska skicka tillbaka jeans shortsen och en klänning, tyckte inte dom var så fina endå. Funderar på om jag ska beställa en till tröja som jag beställde den här gången, fast i en annan färg för den var jävligt skön.
Kan tiden gå liiite fortare tack?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0