VI FÅR GÖRA DET HÄR EN ANNAN GÅNG


SA GUBBARNA NÄR DOM STOD I KÖKET och såg att det hade blivit fel i beställningen. jaja, det var bara att plocka in allting som jag som plockat ut HELT i onödan då.

Någonting är fel, jag är trött och har ingen lust till någonting. Orkar inte ens göra mig klar. SKÄRPNING PÅ MIG OCH DET ÄR NUUU! Det enda jag vill just nu är att åka till Turkeeey, förvånad?! FÖRSTOD DET.

Och jag tror även att jag gått och blivit besatt.. jag vill bara ha mer o mer o meeeer o MEEEER av DIIIG!

Nej men helt seriöst, jag behöver lite sol. Ge mig vår..


Kommentarer
Postat av: mikkkkkkkkan

nej men helt seriös, jag behöver också sol :D

2009-03-06 @ 17:15:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0