4/6

12:11 Redan onsdag (tänkte jag skriva), Men gud det är ju torsdag. Hinner inte med!

Har nyss vaknat och satt igång en maskin med tvätt. Tänker tvätta upp alla lortkläder nu för jag gör ju ingenting innan jobbet endå och mamma blir ju glad. Jävla pissväder det är, regnar som satan och jag måste ut med Rambo.



14:17 Tillbaka igen

Har tvättat och donat länge nu. Tredje maskinen satte jag nyss igång. Regnet vräker ner fortfarande och det gör mig så trött. Magen börjar skrika efter mat så jag ska gå och stoppa i mig nått sen tänkte jag kika på tvn (för en gångs skull, kikar ju aldrig på den mer) innan jag drar till jobbet och det får bli bilen till resecentrum för aldrig att jag går i det här vädret. Tjohopp!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0