OKEJ NI LURADE MIG

OCH JAG HAR NYSS SLUTAT GRINA. tack
________

Fick nyss ett sms av Angelica där det stod:
"Ring dannis telefon fort det är viktigt!"
________

JAG RINGDE UPP

Och danni svarade:
"NEJ MEN ANGELICA ÄR PÅ HOTELLET, JAG ÄR PÅ POLISTATIONEN. DOM RINGDE DÄRIFRÅN OCH SA ATT IBO HADE BRÅKAT."

Jag:
"NEJ, DU LURAS BARA! FÖR DET ÄR 1 APRIL."

Danni:
"NEJ OCH HAN KANSKE KOMMER ATT HAMNA I FÄNGELSE, MEN JAG SKA FIXA DET HÄR. JAG HAR RINGT NÅGRA KOMPISAR OCKSÅ."

Jag:
"NEJ, DU LURAS!"

Danni:
"NEJ, JAG SKULLE ALDRIG SÄGA EN SÅN SAK OM DET INTE VAR SANT."

Jag (chockad):
"JAHA, OKEJ."
________

HAN SKULLE RINGA NÄR HAN VISSTE MER SA HAN.

Försökte i panik ringa angelicas telefon men hon svara inte, ringde igen... inge svaaaar!
________

SEN DÖK DANNIS NUMMER UPP PÅ TELEFON

ringer upp och då svarar ibo
"HEEEY BAAABY"

jag S N Y F T A R fram ett "HEEEJ"

Ibo
"NEJ, VARFÖR GRINAR DU? DOM VILLE BARA SKÄMTA LITE"

Jag:
"HA.. HA.. HA.., så himla kul!"


Kommentarer
Postat av: sandy

jag lurade dig också

2009-04-02 @ 00:20:57
Postat av: jag

nej eller ja ett litet tag sen kom jag ju på själv att du lurades.

2009-04-02 @ 11:30:06
URL: http://[email protected]
Postat av: Angelıca

Hahaha vada dom vılle luras? De va ju ıbo som vılle luras. ınte vı :P De va faktıskt ett lıte taskıgt skamt om jag far saga de sjalv.

2009-04-03 @ 12:51:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0