MIN DAG

Har varit en lång dag!

Började dagen med att vakna vid halv åtta- åtta, min systeryster kom och hämtade mig för vi hade bestämt att vi skulle sola. Vi åkte också till Maxi för att leta efter en scartkontakt (slutade med att jag fick låna en av syster), vi åkte till Bokia och hälsade på MikaPika och hon gav mig även filmen Pearl Harbour (som jag ska ta med till turkiet och visa Ibrahim),

kom hem vid tolv, hoppade i ett bad sen började jag packa. När jag blev klar kom jag på att Andra Avenyn släpptes idag så jag satte mig och kollade på det. Sen kom syster tillbaka och vi tog en promenad till ok där hon fyllde i luft i däcken till barnvagnen. Sen kom mamma hem och vi fick i oss lite fika. MUMS! Jag fick skjuts till bussen som tog mig till jobbet.
Jag sålde 12! BÄST!

Nu är det godnatt och sov gott snart!

Hörs imon ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0