KÖRKORT YEEESS

Är riktigt trött nu känner jag. Började dagen med en uppkörning som jag klarade, underbart!! Skulle träna lite på att backa tyckte han, men vafan sånt kommer ju med tiden. Det är ju inte så att jag har tänkt backa runt ett gatuhörn varje dag precis. Sen åkte jag till Gävle och träffade Sändy, vi fixade lite saker till kvällen och jag gick även och köpte mig lite kläder på HM.

Om en timme ska jag ta bilen, mamma vad läskigt och köra till MikaPika. Vi ska sola hade vi tänkt och eftersom jag ska möta henne på stan och hon cyklade till jobbet så tänkte parkera vid henne i norrsätra sen gå till stan så vi kan promenera hem till henne tillsammans efteråt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0