EN DRÖMRIK NATT

Inatt drömde jag att Ibo tänkte jobba varenda dag jag var där. När jag slog upp mina små blå var det första jag tänkte "nej du får inte jobba varje dag". Och endå så pratade jag med Ibo innan jag somna och då sa han "i will not work when you come". Jag drömde också att det var någon som klippte av ALLT mitt hår. Jag tror jag har lite ångest över håret för igår drömde jag att jag ville klippa upp det men MikaPika tvingade mig att permanenta det. Nu funderar jag på om jag ska ta och köpa löshår. Inte för att jag vill ha längre hår utan tjockare och en på jobbet har köpt hår i vallhov och det verkar vara bra där.

Idag är det 3 veckor kvar
, tiden går verkligen fort. Angelica kommer förhoppningsvis ner och hälsar på nästa vecka. Det hänger på hennes schema, hoppas hoppas att hon kan det. Då ska vi laga en massa Menamen varje dag.

3 bilder från när vi var i Turkiet i Augusti och December-Januari:
  


Jag pratade nyss med Ibo om att jag vill gå på hamam när jag kommer dit. Det är ett måste. Hamam är ett turkiskt spa och det är så värt att gå dit. Dom skrubbar verkligen bort ALLT äckligt och gammalt skinn som sitter på kroppen. Ni fattar inte hur mycket det är som skrubbas bort. Äckligt att man går med så mycket skit på sig. Plus att det kan vara bra så här till sommaren eftersom brännan sätter sig bättre. :-)

Ska få i mig lite mat snart har jag tänkt och om en timme ungefär ska jag börja promenera mot bussen som ska ta mig till jobbet som vanligt.


 


Kommentarer
Postat av: Angelıca

Meeen heleneeee. Den hemskaste acklıgaste bılden du kunde hıtta pa mıg ocksa :P Hahaha. Den dar nar jag har den lıla klannıngen pa mıg :P Huvvalıgen Haha.

2009-04-03 @ 12:49:35
URL: http://zaherlido.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0