6 gün kalan

Käkade nyss mackor som mamma bakade igår. Gott! Var lite skeptisk först för jag tycker inte om vitt mjukbröd. Det lägger sig bara som en klump i magen. Men när jag sagt det till mamma kände jag mig dum. Jag menar, hon bakade dom ju faktiskt igår också duger det inte :/ Så jag fick dåligt samvete och åt endå.

En annan gång jag fått dåligt samvete var när pappa skjutsade mig till bussen och just när vi kom till resecentrum la bilen av. Det blev nå fel på batteriet och pappa vet hur mycket jag h a t a r sånna där skruttiga bilar (som han jämt haft) som krånglar och har sig. Iallafall stod jag där och tittade på när han försökte få igång det. "du kan gå till bussen" sa han. Men jag stod kvar endå så jag såg att han kom iväg. Iallafall var det inte det jag fick dåligt samvete över. Det var när han skulle springa igång den. Där går gränsen, jag springer inte igång en bil. PINSAMT! Men när jag såg hur han tog tag i bildörren för att springa igång bilen kom jag och tänka på hur dum jag är, bara för att det är pinsamt. Så jag började putta på!

Nu ska jag till rinken med Kim och Rambo så Rambo får springa av sig lite. Jag var där en gång i morse också. Det behövs för hans psyke!

Jag är sugen på att festa!! och gå ut på krogen!! Jag skylller på solen :-)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0