1 APRIL

OCH JAG ÄLSKAR VÄDRET UTE!

idag är det 17 dagar kvar till jag fyller år. Woopidoo!

OCH 22 dagar kvar tills jag åker. Härligt! Tiden går fort.

Tänkte ta mig en promenad ner på stan och hälsa på mikapika snart. Jag hoppas hon slutar två, har för mig det iallafall. Annars blir det väl en promenad hem igen. Usch, det kändes drygt. HOPPAS! HOPPAS!



____________________________________________________________________

Kom inte så långt innan jag fick ett sms av Mikapika att det var imorgon hon slutade två. Så det var bara att vända på klackarna igen.
Men gud så varmt det är ute, skönt med en liten promenad iallafall.


Kommentarer
Postat av: Angelıca

Oh vılken fın bıld :)

2009-04-03 @ 12:53:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0