8/6

21:39 God kväll

Idag har jag träffat Jenna och det var väl på tiden tycker jag. Sen åkte jag och jobbade och det var varit segt. Kanske för att Maria inte jobbade så jag hade ingen att prata med mellan samtalen. Men men, det gick bra iallafall, sålde ju 12. Jag tog bilen till jobbet idag för Magnus Betner är ju på tvn fem i tio och han missar man inte! Iallafall inte jag!

22:44 Hade redan sett halva programmet i lördags ju.

Pratade nyss med ibo och han undrade hur man sa `Look but dont touch?´ på svenska. `Titta men inte röra´ förklarade jag för honom så var det inge mer med det tills han sa "pussy is fitta right?". Jag undrade varför han skulle säga så och då sa han "but you say to me that Look is fitta". Hahaha lillvännen ♥ Men det skulle faktiskt vara lite kul om han gick runt och sa fitta men inte röra. Nattttiii!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0