25/6

22:48 Hejsan

Var glad att jag vaknade imorse eftersom vi hade brandrök i hela lägenheten igår. Usch! Min lillebror Tony kom in försent igår och när han kom in hade mamma tänkt steka lite ägg men hon började tjaffsa med Tony istället och glömt helt bort det men påmind blev hon när det började pipa som in i helvete. Jag har hört att man kan dö om man andas in för mycket rök, men jag vet inte. Det kanske är om det verkligen brinner.. Eller dö kanske man inte gör, man tuppar nog bara av?

När jag vaknade iallafall åkte jag ner på stan och kikade lite och sen solade jag med lillasyster utanför henne. Myyys! Jävligt varmt var det kan jag lova. Sen har jag jobbat och efter det kom mamma och hämtade mig och vi åkte till mormors grav och satte lite blommor! Jag som lovade mormor att vi skulle åka till Ove Jansson när jag fick körkort. För hon pratade så många gånger om att hon ville dit och kika. Det blev aldrig av eftersom jag var så jävla seeeeeg med körkortet!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0