START I BACKE MED TVÅANS VÄXEL


Tänkte att jag skulle blogga lite snabbt under pausen på Beck filmen, men hörde nu att nyheterna började så lite lugnt kan jag ta det.

Ja, igår kom Petra och hälsade på med Eddie och Matilda. Dom är bra söta. Följde med dom och handlade sen följde dom med hem ett tag till.
 
När dom hade åkt, åkte jag och pappa ut och övningskörde. Tränade på att parkera och körde lite inne i stan. Startade även i kyrkbacken.. ojoj, pappa undrade varför det gick så segt men såg ganska så snabbt att jag hade tvåan i.. men tro det eller ej, en gång kom jag iväg. Men jag ska inte sticka under stolen med att det gick betydligt mycket bättre när ettan väl va i :)

Var bara hemma en liten stund sen tog jag en promenad hem till Mika, kikade på Melodifestivalen och en kebabrulle åkte även i.
____

Idag har jag jobbat från 11-19. Gick jävligt bra endå, även fast det inte känns som så. Sålde 14 och 12 var målet så jag fick gå hem lite tidigare. 14 st på hela dagen är nästan två i timmen och på en timme ringer man ganska många samtal och det innebär många nej.. jag håller med om att det negavtiva tar över det positiva. Sitter och intalar mig själv nu "BRA JOBBAT, BRA JOBBAT".

Nu blir det Beck filmen igen, Tänkte lägga ut lite bilder från badhuset sen när systeryster har skickat allihopa, hon måste ju omformatera alla eller nå. Är ju inte så insatt i det där.

Tänkte lägga in bilder från igår, men tar det efter Beck. Det bööörjar nu, måste gååååå..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0