yiho

Gårdagen var kul. :) Mikaela fick ju sig en idolbild och det lever hon nog länge på om jag känner henne rätt OCH det gör jag ju. Idag har vi tagit en slappdag. Mathias gjorde lax och potatismos i ugnen och gud vad gott det var. Jag som hatar fisk. Måste berätta för Ibrahim att jag kanske tycker om fisk endå. Det är nog bara jag som är feg och tråkig när det gäller mat tror jag. Har liksom printat in i mitt huvud att jag inte tycker om fisk. Nog om det. Ett år sen vi drog till Turkiet för första gången. Imon är det ett år sen jag såg Ibrahim för första gången också. Gud vad ett år har gått fort. Helt sjukt.

Imon ska jag tanka bilen SJÄLV. Får se hur det går eftersom jag aldrig gjort det förut. ojojoj! Sen ska jag åka med några slamkypare till min syster som har fixat akvarium. Pratade med hennes dotter idag och hon tyckte jag skulle komma med dom på en gång idag men jag hade ju inte tid. Hon har även döpt fiskarna till Emma och Erik. Det var en tredje också som började på E men kommer inte ihåg det namnet.

Nej, ny vecka imon och jobb alla dagar utom söndag, får se om vi drar till furuvik. Hoppas på fint väder! Lönen kommer ju också imon dock försvinner den ju lika snabbt med alla räkningar, som mobil, bil och sjukhusbesök. Roligt, hemskt rolligt!

Lycka till imon på banken mickispickis och mattepatte!!

NattiNatti!




Kommentarer
Postat av: Miiiiiiiikkkkkaaaa

Nämen gud vilken läcker bild :)

2009-05-25 @ 08:58:43
URL: http://mikaelagranstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0