Menamen

Idag gjorde vi menamen till frukost. Jag har verkligen saknat det även fast jag tror jag har ätit mig less på det. För gott var det ju men inte lika gott som det brukade vara.

Sitter och väntar på att Angelica ska läsa klart tidningen och snygga till sig lite sen ska vi åka till Mikapika och baka en kladdis. Mumsi! Pratade med min älskade för en stund sen och det värmde så skönt när han i slutet sa "jak alskar dig". ♥ Vill ha skattepengarna nu så jag kan boka en ny liten tripp. Det skulle även sitta bra med schemat från Ikea så jag vet hur jag ska jobba. Dom är ju försenade med allt men "den som väntar på nått gott väntar aldrig för länge"

Jag hoppas det är slut på medicin ätandet efter den här omgången. När penicillinet mot urinvägsinfektionen tog slut fick jag ju börja med det här och jag blir så trött och när jag är trött blir jag bara irr på allt och alla. Inge kul! Så efter det här får det vara stopp.

Pappa berättade igår att han hade pratat med Angelicas pappa som har jobbat som ambulansförare och han sa att jag skulle vara jätte noga med att det inte var nötter i det jag åt nu. För han hade varit med om flera fall där människor dött för dom hade svällt upp så fort. Hemskt! Jag hade tur.

Hejsvejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0