Glad musik

Har nyss suttit och fixat med min mp3. Lagt in en massa musik man blir glad av. Nu ska jag bara bränna några skivor så jag kan poppa i bilen också. Tänkte testa det snart, men jag har för mig att brännan är trasig.

Imon är jag ledig (som nästan alla andra). Skönt! Jag och Mikapika ska kika på lite turkiska filmer. Med engelsk text förstås, annars förstår hon ju inget. :-) Det gör väl inte jag heller för den delen men Ibrahim har ju förklarat dom för mig när vi inte hade text så jag vet ju på ett ungefär vad dom handlar om endå.
Turkiska filmer är faktiskt bra´a!

Ska testa bränningen nu sen hoppa i säng.

OOOM någon vet någon en lotion som är bra att använda om man VERKLIGEN är jätte torr. Tipsa mig! Tack.

Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0