25/6

Har nyss kommit hem från jobbet. Har fått i mig köttfärsås och spaghetti också. Hörde på nyheterna att det har varit en krock vid enen. En motorcykel körde in i sidan på en bil. Mannen på motorcykeln avled av hans skador. Usch vad hemskt!

Nej nu pratar vi om nått roligare. Mikapika och Mattepatte fick lönelöfte, hoppas bara huset är deras nu! Var till Bokia idag och handlade en pärm, register och några plastfickor av Mika. Hon gav mig lite rabatt också. :) Hon är snäll min Mika.


Att tanka bilen var väl jävligt enkelt lär jag då säga. 606 kr gick det på. Känns bra :) Har betalat varenda räkning snart, bara skatten kvar på bilen och den ska jag fixa när jag har skrivit klart här. Imorse dök det ner en till räkning i lådan på 300 kr för den gången jag fick åka till akuten. Kul, ofta det är mitt fel att jag måste åka dit då. Akuten borde vara gratis. När jag tänker efter borde ALLT vara gratis :D


Kommentarer
Postat av: sandra

inte enen :P

2009-05-25 @ 23:44:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0