MIN ÄLSKADE MORMOR

NU BLIR JAG LESS, SKREV NYSS ETT INLÄGG OCH NU ÄR DET TYDLIGEN BORTA ???!!! CP BLOGG!!!

Iallafall är jag hos Mikaela nu, vi ska snart äta Lasagne.. mums!

På bussen hit kom jag och tänka på att jag drömde om mormor inatt.. i drömmen gick hon med sin rullator på väg till kiosken som hon alltid brukade gå till och köpa "mormorsklubbor" som vi döpte dom till. Iallafall så ville jag prata med henne i drömmen men hon gick bara fortare sen var hon borta... hemska dröm!

Bussen åkte förbi den vägen som mormor gick på i drömmen, det känns hemskt att hon aldrig mer kommer gå på den vägen..Det bor en ängel i mitt rum!


Kommentarer
Postat av: sandy

:'(

2009-03-12 @ 00:50:52
URL: http://swinberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0