E-TICKET

NU HAR JAG FÅTT BILJETTEN, känns för jävla bra ska ni veta!

Gick inge vidare på jobbet idag heller
, men det här projektet tar slut på söndag så det är väl bara att hålla ut och fortsätta höra alla telefonsvarare eller ta emot alla som trycker upptaget.

Lika bra det!

Imorse hade jag en körning och det kändes och gick bra. Efteråt mötte jag upp Mika för att ta en liten vända på stan. Käkade en sallad på Hansson's café. Bästa kycklingsalladen som finns med sweetchili sås till. Skam att det är mer än ett år sen jag åt en sist.
 
Eftersom Mika var i Hofors idag hos hennes svärföräldrar så åkte vi på samma buss hem och eftersom MattisPattis jobbar natt följde jag med hit och vi har nyss kollat på Beck - sista vittnet. Den är bra!

Nu ska jag sova, på min underbara plats här i soffan. Natttiii.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0