2/6

22:22 Dagarna går otroligt fort. Lite läskigt är det när man inte ens hinner med.

Vill verkligen ha mina skattepengar, vill verkligen boka biljett till turkiet för jag vill verkligen vara med Ibrahim nu. Känner mig ganska nere just nu. Pratade nyss med Angelica och hörde Ibo i bakgrunden. Tack för att tiden går fort för annars skulle jag väl bli galen.

Det gick iallafall bra på jobbet. Har ångest varje gång jag ska dit för om jag ska sälja bra eller dåligt. Har börjat sätta för stora krav på mig själv eftersom det alltid går bra. Sålde iallafall 14. Borde gå och sova nu så det blir ännu en till ny dag.

23:34 Nu är jag här igen.

Nej det blev inte sängen, inte än iallafall. Började kika på lite resor som jag har gjort varje kväll nu. Jag hoppas ju på att hitta värsta superresan till turkiet. Men det lär väl aldrig hända. Jag har kommit fram till att jag är född i fel land och jag skiter i hur bra vi har det och blablabla. Innan jag dör ska jag ha en lägenhet i Turkiet och bo där så ofta jag kan sen när jag blir pensionär ska jag fan flytta dit och leva livet. Med eller utan Ibo! MEN såklart hoppas jag ju att det blir med! Jag trivs så bra där. Med naturen och människorna (och jag tycker inte dom är på, snarare så är det dom som är trevliga och vi svenskar är otrevliga och så jävla osociala!). Allt i turkiet är bra! SOLEN!!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0