tankeöverföring enda bort till turkiet

sådär, nu har jag en resväska. dags att börja packa. satt just och tänkte på om jag skulle ta och ringa ibrahim men kollade på kl och tänkte att han säkert sov. fortsatte med att vika mina kartonger (sånna där man gjorde i skolan ni vet) också ringer han.. han ville bara höra min röst. sweeet!

kartongerna jag håller på att göra ska kim lägga en julklapp till pappa i..så ska han få sitta och öppna låda för låda på julafton. haha.

ikväll ska jag åka ner på stan och sola med mikaela, behövs lite färg nu när jag ska åka ner till ibrahim känns det som. hinner ju sola två gånger iallafall. nej dags för låda nr fyra..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0