some picture

la in lite bilder från kameran, så här kommer det några som jag samlat på mig:

 
monsterblomman jag köpte av tony (min bror) enbart för att pengarna ska gå till deras klassresa. nu är den dock ute på sina sista dagar. tråkigt, för den var fin.

 
1, rambo, en söt rackare. 2. men blir oftast ful på kort.

  
1. kim (bror) en helt vanlig dag. 2. titta stjärten :o (sån vill jag också ha) 3. okej, han skulle på lusseinnebandy.

   
  
1. eddie (systerson). 2. jag och eddiematvrak. 3.  TACOOOOS. 4. snålskjuts. 5. singstar.
6. oah hela natten OAAH HELA DAN. aohaohaohohaooOOO.


i lördagsnatt fick jag den här sötnosen i sängen, har inte sovit så skönt på länge som jag sov då. han gav mig tryckhet.

Kommentarer
Postat av: din lövergrrrl

fan va gött med tacososos

2008-12-17 @ 15:11:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0