valbo

Har nyss kommit hem från stan. Åkte dit med pappa för att hämta ut medicinerna. 148 kr blev det för två förpacknigar. Det var inte så farligt. För tydligen var det inte tre sorter utan det var kortisonet jag ska ta 10 tabletter i 4 dagar av sen ska jag ha dom med utifall jag märker av nå symptom.

Jag och Angelica tänkte åka till valbo och kika lite. Ska köpa lite grönsaker och annat gott så vi kan göra tacos ikväll. Mums! Tänkte även kika om jag hittar en annan sak som jag vill fixa till MikaPika och hennes små busfrön hon har där hemma. Kattgräs!

Nu är Angelica klar med lockarna och jag ska gå och tigga lite pengar av papi till tacosen :-) Hejsvejs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0