Känner inte för att skriva

men gör det endå.

Angelica har åkt hem så nu är det tomt här hemma. Vad ska jag göra imon innan jobbet liksom? Har nyss roat mig med att rensat lite i musikmappen. Ordnade en mapp med lite glada låtar, känner att jag behöver lyssna på lite sån musik nu.
På jobbet gick det skit bra idag. Målet är att sälja 8 och jag sålde 17 så man kan ju säga att jag sålde för två dagar. Känns skönt!

Känner mig lite nere just nu. Saknar ju min lilla yildiz som är många många många mil ifrån mig. Nej, ett besöksvisum ska jag fixa så fort jag vet om han ska in i armén eller inte. Nej om jag skulle göra nån nytta och borsta tänderna sen hoppa i sängen. natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0