God morgon

Igår blev det en städning i mitt rum. Det behövdes kan man säga. Men nu är det fint igen. Tänkte torka lite igen nu när allt damm har lagt sig igen som flygit runt i luften.

Senare blir det en promenad ner till syster för att knäppa lite kort. Det är ju så fint väder ute! dock blåser det lite. Men hoppas det är skönt endå. Jag har ju inte varit ut än. Sen tar jag bussen ut till syster nr 2. Tänkte vara där medan jag väntar på Angelica och sen är det så fint i forsbacka såhär i sommartider. Fast jag tror det är mer pollen där ute för fy sjutton vad jag nyser och har mig när jag är där. Får ta nässpray och ögondroppar innan jag åker dit så blir allt bra!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0