31/5 Morsdag

01:08 God natt

Har suttit på Mikas balkong med lite personer och druckit lite. Dom drog ner på stan medan jag och Mikan stannade kvar här. Vi har nyss städat och grejat här i lägenheten. Så nu är det så fint så. Skulle vara perfekt med lite mat i magen bara, lutar åt en promenad ner på donken. Imon blir det jobb. Vill inte egentligen för det ska ju vara sol men jag vill ha timmarna så det är väl lika bra jag åker dit och Bella jobbar ju också så jag är ju inte själv där. :)

Nej nu blir det donken innan alla från krogen tänker gå dit!

08:18 Uppe med tuppen

Nu har vi nyss vaknat och käkat lite frulle med ett glas iskall cola till. Det satt fint. Vädret ute är underbart och endå har jag bestämt mig för att åka in och jobba endå. Men jag vill ha dom där jäkla timmarna. Jag behöver dom. När jag slutar ska vi fira mamma på morsdag. Har köpt lite fint åt henne. :)

21:03 Hemma efter en dag på jobbet

Vi har nyss firat mamma med tårta och presenter. Nu är dom ute och spelar kubb och jag är tråkig för jag vill inte vara med. Men jag är för trött för det. Vill ta ett bad men känner att jag inte har ro till det, kanske kommer om ett tag. Får hoppas på det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0