30/5

11:24 Morsning korsning!

Gud vad dagarna går fort. Men det är bra för då kommer jag snart få börja jobba på kära IKEA igen. Vill ha mitt schema så jag kan kika hur jag ska jobba, det vore lite intressant faktiskt.

Tror jag sov till halv elva idag och det kan man kalla länge när det gäller mig, brukar alltid vakna vid åtta, halv nio. Fick några sms av Angelica inatt som jag vaknade till av. Hon berättade att det hade gått bra till Turkiet fast hon hade hamnat på kleopatra stranden 1,5 km från centrum. Det var inte så bra. Men hon är ju iallafall där nu. Och vill hon kämpa så är det bara att promenera en bit också. :)

Fick för mig att städa rummet igen, bättre att göra det nu än när det blir FÖÖR ståkigt för då skiter jag i det. Tyckte dammsugaren sög så dåligt men det var inte konstigt när pappa hjälpte mig att kolla i den och den var FULL tillochmed ÖVERFULL. Pappa och Kim ska åka och köpa nya påsar så jag kan städa klart. höhö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0