SOM SAGT


börjar jag bli sjuk... men nu undrar jag om jag börjar bli psykiskt störd också när jag går runt och tänker i mitt huvud
 
"hej helene heter jag och jag ringer på uppdrag av telia.."

det är även så att jag vaknar om nätterna av att jag drömmer om det. Tydligen så verkar det vara normalt eftersom Isabella på jobbet också gjorde det i början, så psykiskt störd kanske jag kan stryka på listan då..  
___

Mitt humör kan vi skriva lite om, det går nämligen upp och ner och jag gillar det inte. Hela dagen har jag varit nere och jag vet inte varför? eller jo, det kan bero på att äckelmensen är på väg... har hållt mig från att börja grina, men när jag satt och vänta på bussen satt jag och snyfta för mig själv. NORMALT? nej.

OCH jag har varit arg och irriterad på allt och alla. Men det blev bättre efter att jag jobbat lite, fick annat att tänka på sen har jag ju Isabella där som gör det roligt. Det är bra!

Nej, men kanske jag ska lyssna på Ibrahims ord "Du måste sova, äta mycket frukt och dricka mycket juice, då blir du frisk". Så nu ska jag dricka juice sen hoppa i säng. NAttii!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0