NI KAN INTE NÅ MIG

EFTERSOM TELE2 HAR SPÄRRAT MITT KORT.



Beställde en ny mobil med abbonemang igår och då flyttade jag över mitt nummer eftersom jag inte orkar byta nummer. Man tycker ju att dom kan spärra det gamla simkortet när jag fått det nya.

Vilket jag inte fått!


Hoppas jag får det imon men det tvivlar jag på eftersom jag inte har fått det andra mejlet om att leveransen är på väg. Kommer bli jätte kul att inte ha någon mobil över helgen. ELLER INTE! åh..

aja, nu vet ni och ANGELICA om du läser det här och pratar nått med Danni så kan du väl hälsa från mig att mobilen INTE funkar. Så kan han hälsa my lovely!


Kommentarer
Postat av: MIKKKKKKKAAN

Har telia spärrat? Inte TELE2 då? :D

2009-03-26 @ 21:01:27
Postat av: MEE

jaja tele2 :) har jobbat för mycket nu märker jag.

2009-03-26 @ 22:25:12
URL: http://pisslisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0