7/6

00:50 Börjar dagen med att säga godnatt!




Jag såg ett ljus i dina ögon, ett ljus som ännu lever kvar.
Jag minns så väl den första gången, min vän.
Vi möttes, det var sommar, och jag fann kärleken.

Två mörka ögon och leendet Du gav mig
och ingenting var längre som förut.
Den varma känsla, som bor nånstans inom dig
förändrade mitt liv på en minut.

Två mörka ögon, och kärlekslågor tändes
som värmde mig och lyste upp min väg.
Den blick Du gav mig, så underbar den kändes
den sommaren för länge sen, då jag fann kärleken!

Det fanns en sång på dina läppar,
en sång som Du lärde mig förstå.
Jag minns så väl de vackra orden, min vän,
Du lärde mig den sommar'n, när jag fann kärleken.

_________________________________________

11:13
Inatt vaknade jag av världens bästa sms

"Yag alsker dig:)hahaha i wanted write i love u in swedish. pus sweet dreams. haha my ordek."

Idag orkar jag inte fixa mig så det får bli lillebrors albadress. Den är skön! Ska ringa till Mikaela nu och höra vad hon gör. Det är ju så tråkigt väder och man blir bara mer less av att inte göra nått alls. Kanske vi kan baka en kaka, en liten kladdis kanske. :) Vi hörs senare.

13:56 Matdax snart

Har nyss varit ner på ica med mami och köpt lite mat. Vi ska äta kött och strips med vitlöksklyftor (om det finns några kvar när maten är klar för jag kan inte låta bli dom). YUUUMMIE!!! Sen ska jag och min söta lilla bil (som verkligen behöver städas innuti) ta en tur till Mikaela. Tänkte svänga in på maxi och köpa några kinderäggschoklad som vi kan smaska på till tvn! Och en cola. YUUMMIE IGEN! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0